Časté dotazy

Jsou zásilky  zpožděné kvůli COVID-19?

I když je většina našich dodacích lhůt na normální úrovni, mezinárodní zásilky se mohou někdy mírně zpozdit.

 

Jak pečovat o můj nůž?

Všechna balení budou obsahovat návod s pokyny ohledně péče. Protože některé z našich nožů mají ručně kované čepele z vysoce uhlíkové oceli, vyžadují trochu zvýšenou péči.

 

Jak udržím svůj nůž ostrý?

Důrazně doporučujeme použít naše brusné kameny, abyste pokaždé dosáhli požadovanou ostrost po vybalení z krabice.

 

Jak dlouho trvá doručení mého produktu od okamžiku uskutečnění objednávky?

Doručujeme každý den od pondělí do pátku. Toto jsou dodací lhůty pro každou zemi počítáno ode dne uskutečnění objednávky: Česko 3 - 4 pracovní dny.

 

Poskytuje DACOBI záruku?

Ano, na všechny naše výrobky je zákonná lhůta 2 roky. Pokud se ale dodržuje péči podle našich pokynů, zaručujeme, že naše nože vydrží celý život.

 

Co udělat, když dostanu poškozený nůž nebo nůž, který se poškodil při přepravě?

V tom případě nás kontaktujte do 14 dnů e-mailem nebo prostřednictvím služby Facebook Messenger.

 

Jak provedu změny v objednávce, kterou jsem už zadal?

Pokud si přejete upravit objednávku, kontaktujte nás co nejdříve prostřednictvím e-mailu. Některé objednávky mohou být zpracovány v den uskutečnění objednávky, proto neváhejte.

 

Jak mohu kontaktovat společnost DACOBI, pokud zde není zodpovězena moje otázka?

V případě jakýchkoliv dotazů nebo vysvětlení nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo služby Facebook Messenger.